Subject: Ed: Uue basseini andmed
From: "Kaili Luik" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 15:07:46 +0300

Registreerimiseks!

Lugupidamisega

Kaili Luik

vaneminspektor (keskkonnatervis)

lõuna regionaalosakond

58366073

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Toivo Tago <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 11. juuli 2025 16:22
Adressaat: Kaili Luik <[email-masked]>
Koopia: [email-masked]
Teema: Vs: Uue basseini andmed

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupidamisega

Toivo Tago

Meditsiini- ja infotehnoloogia teenistus

Meditsiinitehnika peaspetsialist

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5223 219

  _____

Saatja: Toivo Tago
Saadetud: reede, 11. juuli 2025 16:17
Adressaat: Kaili Luik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Erli Lond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Uue basseini andmed

Tere

SA Viljandi Haigla Tervikumi hoone ravivõimlemise basseini andmed:

Basseini aadress; Viljandi C.R. Jakobsoni 2a; 1korrus ruum C133

Lugupidamisega

Toivo Tago

Meditsiini- ja infotehnoloogia teenistus

Meditsiinitehnika peaspetsialist

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5223 219